Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΕΞΟΔΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΟΣΟΥ 16Ε ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ARAG

23 Μαρτίου 2016
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
                            
Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι
Σας επαναπροωθούμε το e-mail  της Ομοσπονδίας για τη δικαστική διεκδίκηση των εξόδων κίνησης, ενημερώνοντάς σας ταυτόχρονα για τα εξής:

Α) όποιος επιθυμεί μπορεί να ξεκινήσει τη διαδικασία καταβάλλοντας το ποσό (35 € ή 40 €) για τη δικαστική διεκδίκηση, ακολουθώντας τις οδηγίες από την ανακοίνωση της Ομοσπονδίας (επισυνάπτεται το e-mail με την ανακοίνωση της Ομοσπονδίας και η φόρμα συμμετοχής)

Β) ειδικά για το Σύλλογό μας (Ένωση Υπαλλήλων ΟΑΕΔ Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας) και μόνο για τα μέλη μας, ήρθαμε σε επαφή με την ARAG, την εταιρεία που έχει αναλάβει τη Νομική Προστασία των μελών μας, και πετύχαμε την επιστροφή ποσού 16 € σε όλα τα μέλη μας που θα προχωρήσουν στη δικαστική διεκδίκηση των εξόδων κίνησης (2011-2016).

Ως εκ τούτου, τα μέλη μας αφού πληρώσουν τα 35 € ή 40 € στον Περπατάρη ακολουθώντας τη διαδικασία όπως περιγράφεται στην ανακοίνωση της Ομοσπονδίας, κατόπιν, για την επιστροφή των 16 €, θα πρέπει να ακολουθήσουν την εξής διαδικασία:

Κάθε Υπηρεσία:

Α) συγκεντρώνει τα αντίγραφα των καταθετηρίων του ποσού (35 € ή 40 €) στον Περπατάρη

Β) συμπληρώνει το excel  που επισυνάπτουμε, με το ονοματεπώνυμο και το IBAN του προσωπικού λογαριασμού κάθε συναδέλφου.

Γ) Τα καταθετήρια και το excel  αποστέλλονται στο σύλλογο, στη διεύθυνση:
ΟΑΕΔ
ΕΝΩΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΑΕΔ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ & ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Δωδεκανήσου 10Α, ΤΚ 54626 (1ος όρ.)
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δ) Το excel  πρέπει να αποσταλεί και ηλεκτρονικά στο e-mail του συλλόγου: syllogos.pdm.oaed@gmail.com

Η διαδικασία αφορά το σύνολο των συναδέλφων, δηλαδή και αυτούς που τυχόν απουσιάζουν με άδεια λοχείας, άνευ αποδοχών ή για άλλους λόγους.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΕΛΛΙΔΗΣ

Κοινή Ανακοίνωση
Ομοσπονδίας Υπαλλήλων ΟΑΕΔ
Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Λειτουργών ΟΑΕΔ

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Μετά τη θετική δικαστική απόφαση για την καταβολή εξόδων κίνησης στους δικηγόρους του ΟΑΕΔ, η Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών λειτουργών ΟΑΕΔ και η Ομοσπονδία Υπαλλήλων ΟΑΕΔ, αποφάσισαν να προτείνουν στους εργαζόμενους στον Οργανισμό τη δικαστική διεκδίκηση για την πενταετία 2011-2016
Υπενθυμίζουμε ότι είχαμε καταθέσει σχετικό υπόμνημα προς τη διοίκηση του ΟΑΕΔ (ΑΠ70/18-3-2014) καθώς και ερώτημα προς το ΓΛΚ το οποίο απάντησε ότι τα έξοδα κίνησης καταβάλλονται εφόσον πραγματοποιούνται.
Οι Ομοσπονδίες αφού διερεύνησαν το θέμα και πήραν οικονομικές προσφορές από τρία δικηγορικά γραφεία κατέληξαν ομόφωνα στην παρακάτω πρόταση:
 Το κόστος για την κάλυψη της δικαστικής δαπάνης για τη διεκδίκηση ανά υπάλληλο που θέλει να συμμετάσχει ανέρχεται το ποσό των 35 ευρώ για τους συναδέλφους ΙΔΑΧ και 40 ευρώ για τους μόνιμους υπαλλήλους. Η δικαστική αυτή δαπάνη προκαταβάλλεται. Η διαφορά της δαπάνης αιτιολογείται λόγω μεγαλύτερου κόστους της διαδικασίας στα Διοικητικά Δικαστήρια. Το ποσό αυτό αφορά και καλύπτει ΟΛΟΥΣ τους βαθμούς δικαιοδοσίας (πρώτο, δεύτερο και τρίτο) στην περίπτωση που εκδοθεί θετική πρωτόδικη απόφαση. Σε διαφορετική περίπτωση (δηλαδή αρνητικής πρωτόδικης Απόφασης) το κόστος για το παράβολο της Έφεσης (που πρέπει υποχρεωτικά να καταβληθεί ατομικά και υπέρ
του Ελληνικού Δημοσίου) θα επιβαρυνθεί ατομικά ο υπάλληλος που θέλει να προχωρήσει.

 Ως δικηγορική αμοιβή ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΕΣ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ, μόνο δηλαδή για την περίπτωση θετικής δικαστικής έκβασης και αμετάκλητης είσπραξης των ποσών που διεκδικεί κάθε υπάλληλος και όταν αυτά του καταβληθούν ορίζεται ποσοστό 3,5 % επί του καθαρού ποσού των τελεσιδίκως επιδικασθέντων αφού προηγουμένως αφαιρεθεί το ποσό που προκαταβλήθηκε για την κάλυψη της δικαστικής δαπάνης.
Διαδικασία συμμετοχής : Κάθε ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την επισυναπτόμενη φόρμα και μαζί με το καταθετήριο του ποσού θα την στείλει στο email : info@perpataris.gr με την ένδειξη ΟΑΕΔ ΕΞΟΔΑ ΚΙΝΗΣΗΣ με κοινοποίηση στα emails: omosp.ypal.oaed@gmail.com και oel@oaed.gr. Τα χρήματα θα κατατίθενται στο λογαριασμό του Δικηγορικού Γραφείου στην ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ : IBAN GR 1401 7155 8000 6558 1063 17 677. Η προθεσμία συμμετοχής είναι από την Παρασκευή 10 Μαρτίου έως την Πέμπτη 31 Μαρτίου. Μετά την καταβολή των χρημάτων θα ακολουθήσει η έκδοση των νόμιμων παραστατικών (ΦΠΑ 23 %).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η 1η ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 2024

 Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 1/2 η αιμοδοσία του συλλόγου μας.  Ευχαριστούμε τα μέλη μας καθώς και την 1η ΕΠΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ για τη συμμετο...