Πραγματοποιήθηκε χθες, Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017, η τακτική
Γενική Συνέλευση των μελών της Ένωσης Υπαλλήλων ΟΑΕΔ Κεντρικής και Δυτικής
Μακεδονίας στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων της ΕΠΑ.Σ. Λαγκαδά με θέματα:
1) Διοικητικός απολογισμός Δ.Σ. και διεκδικητικό
πλαίσιο
2) Οικονομικός απολογισμός της διαχειριστικής
περιόδου 2016-17 και έκθεση εξελεγκτικής επιτροπής
3) Ενημέρωση των συναδέλφων από εκπρόσωπο του Ταμείου
Αλληλοβοήθειας για την τροποποίηση του καταστατικού και τα νέα δεδομένα.
Αναφορικά με το Διοικητικό Απολογισμό, ο Πρόεδρος της
Ένωσης, Δημήτρης Κανελλίδης ανέφερε τα εξής:
1)
Πραγματοποιήθηκε
Αιμοδοσία 8 Ιουνίου 2016. Κάθε χρόνο φροντίζουμε να έχουμε δύο αιμοδοσίες
ως δράση του συλλόγου, μία τον Ιανουάριο και μία τον Ιούνιο. Η επόμενη
αιμοδοσία θα γίνει Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017.
2) Μετά
από δική μας πίεση προς τη Διοίκηση και έγγραφο που συντάξαμε, πετύχαμε τη
δυνατότητα των συναδέλφων να μπορούν να κάνουν αίτηση για να γίνονται δεκτά τα παιδιά μας στους βρεφονηπιακούς σταθμούς
του ΟΑΕΔ.
3)
Για τους συναδέλφους του Νομού Θεσσαλονίκης και για
τους καινούριους συναδέλφους που εγγράφηκαν στο σύλλογο και για όσους δεν το
γνωρίζουν, συνεχίζουμε να βγάζουμε κάρτες
μετακίνησης με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, οι οποίες μέσω του συλλόγου και του
Νομαρχιακού Τμήματος της ΑΔΕΔΥ (ΕΔΟΘ) κοστίζουν 24 ευρώ μηνιαίως, αντί για 30.
Όποιος χρησιμοποιεί λεωφορείο κι επιθυμεί την έκπτωση αυτή, μπορεί να
απευθυνθεί σε εμάς για την αίτηση που χρειάζεται για να βγάλει την συγκεκριμένη
κάρτα.
4)
Ανυπαρξία
προγραμμάτων και μείωση του αριθμού των ελέγχων: Λόγω της ανυπαρξίας
προγραμμάτων και μείωσης του αριθμού των ελέγχων μας, εκτός από υπόμνημα προς
τη Διοίκηση για την έκδοση νέων προγραμμάτων, συντάχθηκε και επιστολή προς τον
Περιφερειακό Δ/ντη, με την οποία ζητήσαμε την εφαρμογή των εγκυκλίων, που δίνουν
τη δυνατότητα να γίνονται έλεγχοι σε ΟΛΑ τα αντικείμενα του ΟΑΕΔ για να
διευρυνθεί το πεδίο ελέγχων και να έχουμε όλοι 12 ελέγχους.
5)
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ:
Με ανακοίνωση προς όλα τα μέλη μας ζητήσαμε τις δικές σας παρατηρήσεις και
προτάσεις προκειμένου να συντάξουμε μια ολοκληρωμένη Πρόταση για Οργανόγραμμα
προς τη Διοίκηση. Την τελική πρότασή μας την αποστείλαμε στην Ομοσπονδία στις 6
Ιουνίου 2016.
6)
Πρόγραμμα
κατασκηνώσεων 2016: στο πρόγραμμα συμμετείχαν 107 παιδιά συναδέλφων ΔΩΡΕΑΝ
επιλέγοντας την κατασκήνωση της αρεσκείας τους.
7)
Ανακοίνωση-
Ενημέρωση: ενημέρωση των συναδέλφων για να προλάβουν τη δυνατότητα
μειωμένης τιμής εξαγοράς στρατού,
παιδιών, σπουδών λόγω της ενοποίησης των ασφαλιστικών φορέων σε έναν, τον
ΕΦΚΑ. Βγάλαμε ανακοίνωση προς διευκόλυνση των συναδέλφων όπου επισυνάψαμε τις
απαιτούμενες αιτήσεις προτυπωμένες και ένα ενημερωτικό έντυπο με τα
δικαιολογητικά για κάθε περίπτωση ξεχωριστά.
8)
ΔΕΘ:
Συνάντηση-παρωδία με τη Διοικήτρια και παράδοση υπομνήματος μαζί με τις
παρατηρήσεις για το Οργανόγραμμα. Η συνάντηση έγινε στο περίπτερο της ΔΕΘ όπου
δεν εκφράστηκε καμία γνώμη- απάντηση από πλευρά της Διοικήτριας.
9)
Δόθηκαν έπαινοι
και χρηματική ανταμοιβή, ύψους 30 ευρώ σε όλους τους πρωτοετείς φοιτητές
μας – παιδιά των μελών μας
10) Τετάρτη
και Πέμπτη 21 και 22 Δεκεμβρίου 2016 οργανώσαμε και πραγματοποιήσαμε δύο ενημερωτικές συναντήσεις με δύο
δικηγόρους, την κυρία Ντάνου και την κυρία Αηδονά για συνταξιοδοτικά και
ασφαλιστικά θέματα, στις οποίες συμμετείχαν όλοι οι συνάδελφοι που επιθυμούσαν
να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα της ασφάλισης και των συντάξεων. Στη διήμερη
συνάντηση προσήλθαν 60 συνάδελφοι από όλους τους Νομούς αρμοδιότητάς μας κι
επιπλέον συνάδελφοι που δεν μπορούσαν να προσέλθουν, απαντήθηκαν τα ερωτήματά
τους τηλεφωνικά.
11) Βασιζόμενοι
στην αρχή ότι ο σύλλογος είναι για όλα
τα μέλη του και ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων, δώσαμε δωροεπιταγές σε ΟΛΑ τα μέλη μας, αξίας 20
ευρώ η καθεμιά.
12) Προϋπηρεσία εκτός δημοσίου τομέα:
Προχωρήσαμε σε ενημέρωση με ανακοινώσεις και ενημέρωση για την προϋπηρεσία
εκτός δημοσίου τομέα, βάσει του αριθ. 69/2016 (ΦΕΚ Α’ 127) Προεδρικού Διατάγματος, και υπεύθυνα
παρείχαμε βοήθεια σε όσους επιθυμούσαν να αιτηθούν αναγνώρισης της προϋπηρεσίας
τους σε ιδιωτικές επιχειρήσεις.
13) Στους
συνάδελφους-μέλη του συλλόγου μας, οι οποίοι είναι εν ενεργεία φοιτητές σε
ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα (ΑΕΙ-ΤΕΙ), πληρώνουν ΔΙΔΑΚΤΡΑ και κατέβαλαν το ποσό των 147,60€ στο δικηγόρο που επέλεξε η Ομοσπονδία για να διενεργήσει
τη διεκδίκηση των διδάκτρων, τους επιστράφηκε από την εταιρεία νομικής
προστασίας του συλλόγου μας, την ARAG, το ποσό των 49,20€, ως συμμετοχή για τα
δικαστικά έξοδα μέσα στο 2016 μετά από ενέργειές μας.
14) Για
τη δεύτερη διεκδίκηση μέσα στο 2016,
αυτή για τα έξοδα κίνησης, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2016, επιλέχθηκε
από την Ομοσπονδία δικηγόρος από την Αθήνα, στον οποίο πληρώσαμε 40 ευρώ οι
τακτικοί και 35 οι αορίστου και στον οποίο αποστείλαμε τα προσωπικά στοιχεία
στο e-mail του. Για τη συγκεκριμένη διεκδίκηση, η ARAG μας
επιστρέφει 16 ευρώ στον καθένα, ως συμμετοχή στο
συγκεκριμένο ποσό.
Για να μας επιστραφούν τα χρήματα (16€) η ARAG ζήτησε:
φωτοτυπία του καταθετηρίου των 40 ή 35€, απόδειξη από τον δικηγόρο και την
αγωγή που περιλαμβάνει τα ονόματα των συναδέλφων. Οι αποδείξεις και οι αγωγές
δόθηκαν τον Ιανουάριο του 2017. Αμέσως μετά ζητήθηκαν τα ΙΒΑΝ από την ARAG, τα οποία και δόθηκαν.
Σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι
ξεκίνησε η κατάθεση των 16 ευρώ. Η κατάθεση για τους δικαιούχους θα γίνει ανά
δικόγραφο. Ήδη πληρώθηκε το πρώτο
δικόγραφο, δηλαδή οι πρώτοι 50 συνάδελφοι από τις 28 Μαρτίου βρήκαν στους
λογαριασμούς τους τα 16 ευρώ.
15) Συνεχίζουμε τη
Νομική Κάλυψη των συναδέλφων-μελών του
συλλόγου μας και είναι η αποκλειστική προσφορά αυτού του συλλόγου σε όλα τα
μέλη του. Σε καιρούς που υπάρχει έλλειμμα κάλυψης σε πολλά επίπεδα,
ασφαλιστικό, υγειονομικό, νομικό και ενώ οι συνάδελφοι έχουν τη μεγαλύτερη
ανάγκη από ποτέ να νιώθουν ασφαλείς, η Διοίκηση δεν καλύπτει με δικηγόρο ή με
νομικές συμβουλές ούτε τους συναδέλφους που έχουν βρεθεί σε δύσκολη θέση,
εφαρμόζοντας πιστά τις εγκυκλίους της Διοίκησης, με αποτέλεσμα να νιώθουν
μετέωροι.
Εμείς λοιπόν ήρθαμε
και από το τέλος του 2014 καλύψαμε την ανάγκη αυτή για νομική προστασία, που
θεωρώ ότι μας έβγαλε ασπροπρόσωπους. Χωρίς
τα μέλη να πληρώνουν τίποτε παραπάνω από την τσέπη τους.
16) Επίκαιρα
γεγονότα:
Ενόψει νέας αξιολόγησης, ήδη η ΑΔΕΔΥ αποφάσισε απεργία-αποχή
για τα έντυπα αξιολόγησης και ο σύλλογός μας αναμένει την απόφαση της
Ομοσπονδίας μας για την αξιολόγηση.
17)
Ενώ στο τέλος του 2015
η ίδια κυβέρνηση ψήφισε νόμο για τις κρίσεις των Προϊσταμένων και Διευθυντών
στο δημόσιο τομέα, μόλις χθες, δύο χρόνια μετά ψήφισε τροπολογία και αλλαγή του
νόμου για τις κρίσεις.
18) Stage: Πριν από λίγες μέρες πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο
Υπουργείο Εργασίας, όπου η Υπουργός Εργασίας δεν ήταν παρούσα, αλλά τη
συνάντηση διενήργησε η Διευθύντρια του γραφείου της. Εκεί ζητήθηκε τα Stage να έχουν την ίδια αντιμετώπιση με τα Stage στους ΟΤΑ. Η απάντηση ήταν ότι δεν είναι θέμα του Υπουργείου Εργασίας,
διότι δεν αφορά μόνο στον ΟΑΕΔ, γι’αυτό πρέπει να απευθυνθούν στο Υπουργείο
Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Αναμένεται λοιπόν η συνάντηση στο Υπουργείο
Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Ο σύλλογός μας στηρίζει απερίφραστα τους συναδέλφους που εργάζονται με δικαστικές αποφάσεις και είναι δίπλα μας για δέκα συνεχή χρόνια.
Αναφορικά με τον Οικονομικό Απολογισμό αναφέρθηκαν τα
εξής από τον ταμία της Ένωσης, Νικόλαο Ιγνατιάδη:
Τα έσοδα για
το διάστημα από 1/4/2016 έως 31/12/2016 διαμορφώθηκαν ως εξής: υπόλοιπο
προηγούμενης χρήσης 8.448,78€, εισφορές μελών από 1/4/2016-31/12/2016
19.750,00€, τόκοι 0,78€ και έμβασμα Συνεδρίου Ομοσπονδίας 744,00€, δηλαδή
σύνολο εσόδων 28.943,56€.
Τα έξοδα για το ίδιο διάστημα διαμορφώθηκαν ως εξής:
εισφορές της Ένωσης προς την Ομοσπονδία έτους 2016 4.518,00€, λοιπά έξοδα από
1/4/2016 έως 31/12/2016 12.814,62€ (τα οποία περιλαμβάνουν τα έξοδα των εκλογών
του 2016, τις δωροεπιταγές των 20€ που μοιράσαμε σε όλα τα μέλη του συλλόγου
μας, το χρηματικό βραβείο στα παιδιά των μελών μας που πέρασαν σε ΑΕΙ-ΤΕΙ,
έξοδα συνεδρίου και μετακινήσεις για την Ομοσπονδία μας, τα λειτουργικά έξοδα, ενημέρωση για συνταξιοδοτικά θέματα από
δικηγόρους), Νομική Προστασία 6.064,32€, υπόλοιπο στον τραπεζικό λογαριασμό της
Ένωσης 5.354,21€ και στο ταμείο 192,41€ δηλαδή σύνολο 28.943,56€.
Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης ήταν παρόντες
εκπρόσωποι του Ταμείου Αλληλοβοήθειας, οι οποίοι ενημέρωσαν τα μέλη μας για τα
καινούρια δεδομένα που συμπεριελήφθησαν στο τροποποιημένο καταστατικό του
Ταμείου (το οποίο σας έχουμε αποστείλει στα υπηρεσιακά e-mail) και για τη δυνατότητα επανεγγραφής των διαγραφέντων.
Στο τέλος πραγματοποιήθηκε η ψηφοφορία για την
έγκριση του Οικονομικού και Διοικητικού απολογισμού και τα αποτελέσματα
διαμορφώθηκαν ως εξής:
Παρόντα μέλη:
74
|
ΝΑΙ
|
ΟΧΙ
|
ΠΑΡΟΝ
|
Οικονομικός απολογισμός
|
74
|
0
|
0
|
Διοικητικός απολογισμός
|
74
|
0
|
0
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου