Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2018

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΕΤΗΣΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΑΕΔ Κ ΕΝΤΡΙΚΗΣ & ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΦΩΤΟ)

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Πραγματοποιήθηκε χθες, Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018, η ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση των μελών της Ένωσης Υπαλλήλων ΟΑΕΔ Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας στο αμφιθέατρο της ΕΠΑ.Σ. Λαγκαδά με θέματα:
1) Διοικητικός απολογισμός Δ.Σ. και διεκδικητικό πλαίσιο
2) Οικονομικός απολογισμός της διαχειριστικής περιόδου 2017 και έκθεση εξελεγκτικής επιτροπής
Προηγουμένως είχε συνεδριάσει το Δ.Σ. της Ένωσης με μοναδικό θέμα τον Διοικητικό και Οικονομικό Απολογισμό για το 2017. Με απόφασή του ενέκρινε ΟΜΟΦΩΝΑ τόσο τον Διοικητικό όσο και τον Οικονομικό απολογισμό που υποβλήθηκαν από το Προεδρείο.
Στη Γενική Συνέλευση ήταν παρόντα 90 μέλη της Ένωσης Υπαλλήλων ΟΑΕΔ και έχοντας απαρτία ξεκίνησε η διαδικασία.
Αναφορικά με το Διοικητικό Απολογισμό, ο Πρόεδρος της Ένωσης, Δημήτρης  Κανελλίδης  ανέφερε τα εξής με χρονολογική σειρά:

1) Πραγματοποιήθηκαν δύο αιμοδοσίες: η πρώτη ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ για το 2017, των μελών του συλλόγου μας, την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017. Η δεύτερη ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ των μελών μας για το 2017, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017.
Είναι μία πολύ σημαντική δράση που καθημερινά καλύπτει ανάγκες, σε μια εποχή που υπάρχει τρομερή έλλειψη σε αίμα στα νοσοκομεία.
Να σας αναφέρω εδώ κάποια στοιχεία που συγκέντρωσα για να καταλάβετε το μέγεθος της προσφοράς της τράπεζας αίματος:
Το 2016 δώσαμε 63 φιάλες αίμα
Το 2017, δηλαδή πέρσι, δώσαμε 91 φιάλες αίμα.
Να σας ενημερώσω ότι για φέτος, το 2018, έχει γίνει ήδη μία αιμοδοσία και η επόμενη αιμοδοσία θα γίνει Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018.

2) Πραγματοποιήσαμε την παιδική γιορτή για το 2017 στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και την παράσταση «Ο κουρέας της Σεβίλλης», την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017, όπου συμμετείχαν τόσο τα παιδιά όσο και οι γονείς-μέλη του συλλόγου. Παρακολούθησαν την παράσταση περίπου 180 άτομα της Ένωσής μας.

3) Οργανώσαμε το πρόγραμμα κατασκηνώσεων ήδη από τον Φεβρουάριο του 2017, όταν αρχίσαμε να υπολογίζουμε τον αριθμό των συμμετεχόντων παιδιών. Τον Μάιο, με δική μας παρέμβαση με έγγραφο προς την Ομοσπονδία και συνεχείς οχλήσεις προς τη Διοίκηση, λόγω της περσινής μεγάλης καθυστέρησης της προκήρυξης του διαγωνισμού για τις κατασκηνώσεις των παιδιών των μελών μας, προχώρησε τελικά ο διαγωνισμός και δεν είχαμε προβλήματα στις κατασκηνωτικές περιόδους για τα παιδιά των μελών μας.

4) Τον Μάρτιο του 2017 με ομόφωνη απόφαση του ΔΣ της Ένωσής μας, κατόπιν πολλαπλών νομικών θεμάτων που αντιμετωπίζουν σε καθημερινή βάση οι συνάδελφοι σε όλες τις Υπηρεσίες του Οργανισμού μας και λόγω της σοβαρότατης έλλειψης από πλευράς του Οργανισμού να προασπιστεί τα νομικά συμφέροντα των Υπαλλήλων του, αποστείλαμε έγγραφο αίτημα-πρόταση προς την Ομοσπονδία - ως το δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο – να διεκδικήσει πανελλαδικά είτε τον ορισμό δικηγόρων από τη Νομική Υπηρεσία του Οργανισμού για τις υπηρεσιακές υποθέσεις συναδέλφων, είτε την θεσμοθέτηση και λειτουργία ενός γραφείου νομικής υποστήριξής τους, καταθέτοντας αίτημα στον Οργανισμό για τη διευθέτηση αυτού του σοβαρότατου ζητήματος. Δευτερευόντως, είχαμε προτείνει στο ίδιο έγγραφο, την περίπτωση, σε περίπτωση πεισματικής άρνησης του Οργανισμού να παράσχει νομική κάλυψη στους συναδέλφους, να θεσπιστεί συμβόλαιο νομικής κάλυψης με ιδιωτική εταιρεία πανελλαδικά. Δεν λάβαμε μέχρι στιγμής καμία απάντηση.

5) Δόθηκε για ακόμα μία χρονιά υπόμνημα στη Διοικήτρια του Οργανισμού τον Σεπτέμβριο του 2017 με αφορμή την επίσκεψή της στη ΔΕΘ, με τα αιτήματα και τις διεκδικήσεις μας, αναδεικνύοντας τις παθογένειες και προωθώντας την επίλυσή τους, λειτουργώντας ως αφυπνιστικός μοχλός της Διοίκησης. Επανυποβάλλαμε ΟΜΟΦΩΝΑ ως ΔΣ της Ένωσης τα ΙΔΙΑ αιτήματα, όπως είχαμε υποβάλλει και το 2016. Αιτήματα που μας απασχολούν και τα οποία ακόμη και ΣΗΜΕΡΑ δεν έχουν ακόμα εξελιχθεί προς θετική κατεύθυνση, όπως η θέσπιση του Οργανογράμματος, η αναβάθμιση του Μηχανογραφικού μας Συστήματος, η υλοποίηση νέων προγραμμάτων απασχόλησης χωρίς γραφειοκρατικούς περιορισμούς και η διενέργεια ελέγχων από τους συναδέλφους (σε λίγο κανείς δεν θα παίρνει 12 ελέγχους), το σύστημα προμηθειών, το πρόβλημα της καθαριότητας (έφταιγαν οι εταιρείες σήμερα προσλαμβάνουμε μερικής απασχόλησης), η ορθολογική αξιοποίηση των ακινήτων και η στήριξη του Ταμείου Αλληλοβοήθειας. Το έγγραφο-υπόμνημα σας το είχαμε αποστείλει στα προσωπικά mail, όπως και όλες τις ανακοινώσεις της Ένωσής μας. Δεν είχαμε φυσικά καμία απάντηση στο Υπόμνημα από πλευράς της Διοίκησης, αλλιώς θα σας ενημερώναμε, ούτε βεβαίως έγινε ποτέ καμία ουσιαστική συζήτηση, γιατί η Διοίκηση δεν το θέλησε ποτέ, παρότι εμείς το ζητήσαμε.

6)      Τον Σεπτέμβριο του 2017 με αναλυτική ενημέρωση που είχαμε αποστείλει προς τους συναδέλφους, καταστήσαμε απολύτως σαφή την άποψή μας για την αξιολόγηση, ένα θέμα το οποίο ακόμα είναι ανοιχτό. Για ακόμα μία φορά θα σας θυμίσω ότι: καμία αξιολόγηση δεν μας φοβίζει, αντίθετα είμαστε υπέρ της ποσοτικής και ποιοτικής αξιολόγησης των ικανοτήτων, των δεξιοτήτων και της εργασίας μας.
 Δεν αρνούμαστε οι δημόσιοι υπάλληλοι να αξιολογηθούμε.
ΟΜΩΣ  δηλώσαμε την αντίθεσή μας στη συγκεκριμένη ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ, ΠΑΡΑΝΟΜΗ  και  ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΗ  αξιολόγηση  της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που έφεραν με τον Ν.4369/2016 και με το αρ.36 του Ν.4489/2017.
Η ΑΔΕΔΥ συνεχίζει την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση και με γνωμοδοτήσεις της μας έχει ενημερώσει για την νομιμότητα των ενεργειών της.
Επίσης, η ΑΔΕΔΥ καταθέτοντας προσφυγές για όσους υπαλλήλους δεν γίνουν δεκτοί σε τυχόν κρίσεις προϊσταμένων πέτυχε τελευταία (13 Μαρτίου 2018) αποτέλεσμα δικαστηρίου, το οποίο δικαίωσε υπάλληλο του ΤΕΙ Ηπείρου, ο οποίος αποκλείστηκε από τη διαδικασία επιλογής Προϊσταμένων στο Δημόσιο, λόγω της συμμετοχής του στην απεργία - αποχή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Σήμερα και μέχρι τις 5 Απριλίου 2018, μετά από σχετικό αίτημα, το οποίο διατύπωσε η αντιπροσωπεία της ΑΔΕΔΥ που συμμετείχε στην πρώτη συνεδρίαση της κοινής ομάδας εργασίας για τη δημόσια διοίκηση, παγώνει η διαδικασία αξιολόγησης στο Δημόσιο. Η διαδικασία θα συνεχιστεί με την έκδοση νεότερης διευκρινιστικής εγκυκλίου, η οποία «θα πραγματοποιηθεί μέχρι την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου».
Η εγκύκλιος βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.minadmin.gov.gr, στη διαδρομή: Διοικητική Ανασυγκρότηση – Ανθρώπινο Δυναμικό-Αξιολόγηση.

7)      Τον Οκτώβριο του 2017 δώσαμε επαίνους και χρηματική ανταμοιβή 40 ευρώ σε όλους τους φετινούς επιτυχόντες στα Πανεπιστημιακά και Τεχνολογικά ιδρύματα της χώρας, παιδιά μελών της Ένωσής μας.

8)      Τον Δεκέμβριο του 2017 μοιράστηκαν οι δωροεπιταγές αξίας 20 ευρώ η καθεμιά σε ΟΛΑ τα μέλη της Ένωσής μας, δηλαδή σε 400 άτομα. ΑΥΤΟ  ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ  ΕΦΑΡΜΟΣΑΜΕ  ΕΜΕΙΣ  ΩΣΤΕ Η ΠΑΡΟΧΗ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.

9)      Για τους συναδέλφους του Νομού Θεσσαλονίκης συνεχίζουμε να βγάζουμε κάρτες μετακίνησης με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, οι οποίες για τα μέλη μας κοστίζουν 24 ευρώ μηνιαίως, αντί για 30. Όποιος χρησιμοποιεί λεωφορείο κι επιθυμεί την έκπτωση αυτή, μπορεί να απευθυνθεί στο σύλλογο για την αίτηση που χρειάζεται για να βγάλει την συγκεκριμένη κάρτα.

10)  Συνεχίζουμε τη Νομική Κάλυψη όλων των συναδέλφων-μελών του συλλόγου μας. Σε καιρούς που υπάρχει έλλειμμα κάλυψης σε πολλά επίπεδα, ασφαλιστικό, υγειονομικό, νομικό και ενώ οι συνάδελφοι έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη από ποτέ να νιώθουν ασφαλείς, η Διοίκηση δεν καλύπτει με δικηγόρο ή με νομικές συμβουλές ούτε τους συναδέλφους που έχουν βρεθεί σε δύσκολη θέση, εφαρμόζοντας πιστά τις εγκυκλίους της Διοίκησης, με αποτέλεσμα να νιώθουν μετέωροι.
 Εμείς λοιπόν ήρθαμε και από το τέλος του 2014 καλύψαμε την ανάγκη αυτή για νομική προστασία, χωρίς τα μέλη μας να πληρώνουν τίποτε παραπάνω από τα 5€ της συνδρομής τους  προς το σύλλογο.

11)  Περιμένουμε από την Ομοσπονδία ενημέρωση σχετικά με τη διεκδίκηση που έκανε η Ομοσπονδία πανελλαδικά για το οικονομικό κίνητρο το 2010.
Πρέπει να σας πω πως η Ομοσπονδία είναι το αρμόδιο όργανο που αποφασίζει για τις ό,ποιες διεκδικήσεις έχουν γίνει μέχρι σήμερα σε πανελλήνιο επίπεδο, για το πότε θα γίνουν, ποιος δικηγόρος θα τις αναλάβει και ποια διαδικασία θα ακολουθήσουν οι συνάδελφοι, δηλαδή ποια παραστατικά θα συγκεντρώσουν και τι αμοιβή θα πληρώσουν στον δικηγόρο. Ως εκ τούτου η Ομοσπονδία είναι το υπεύθυνο όργανο που οφείλει να παρακολουθεί στενά την πορεία της διεκδίκησης, δηλαδή αν κατατέθηκαν οι αγωγές από το δικηγόρο, αν κόπηκαν αποδείξεις από τον δικηγόρο για τα χρήματα που πλήρωσαν οι συνάδελφοι, αν ορίστηκε δικάσιμος, αν έγινε το δικαστήριο ή πήρε αναβολή και ποιο το αποτέλεσμα της δίκης. Η παρακολούθηση δηλαδή και ο έλεγχος των δικαστικών διεκδικήσεων είναι αποκλειστική ευθύνη της Ομοσπονδίας.
Οφείλει λοιπόν η Ομοσπονδία εν προκειμένω, να μας ενημερώσει για το αν παρακολούθησε την εν λόγω διεκδίκηση του οικονομικού κινήτρου που έγινε το 2010 και ποιο το αποτέλεσμα αυτής, ειδικότερα δε να μας πει τι έχει συμβεί με την περίπτωση των μελών της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας. Εξάλλου, σε ηλεκτρονικό μήνυμα στις 1 Φεβρουαρίου 2018 ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας ενημέρωσε με έγγραφο πανελλαδικά όλους τους συναδέλφους για τη διεκδίκηση του οικονομικού κινήτρου, αλλά για την δική μας Περιφερειακή Διεύθυνση ειδικά επισήμανε ότι θα ακολουθήσει αναλυτική ενημέρωση.

Ακολούθησε αναλυτική ενημέρωση και απάντηση σε ερωτήσεις από τον Πρόεδρο της Ένωσης, σχετικά με έλλειψη προγραμμάτων, έλλειψη ελέγχων για τους υπαλλήλους, αποθεματικά ΟΑΕΔ ύψους περίπου 800εκατομμυρίων στην Τράπεζα της Ελλάδος, προβλήματα της μηχανογράφησης στον Οργανισμό, έλλειψη Η/Υ, εκτυπωτών και αναλωσίμων, δικαστικές αποφάσεις για stage, οργανόγραμμα ΟΑΕΔ, προσλήψεις νέων εργασιακών, όρια και μετακινήσεις υπηρεσιών, έλλειψη άμεσης και κοινής επιμόρφωσης των υπαλλήλων πάνω στα αντικείμενα του Οργανισμού, διεκδίκηση ενίσχυσης του Ταμείου Αλληλοβοήθειας από τη Διοίκηση.

Αναφορικά με τον Οικονομικό Απολογισμό αναφέρθηκαν τα εξής από τον ταμία της Ένωσης, Νικόλαο Ιγνατιάδη:
Τα έσοδα για το διάστημα από 1/1/2017 έως 31/12/2017 διαμορφώθηκαν ως εξής: υπόλοιπο προηγούμενης χρήσης 5.354,21€, εισφορές μελών από 1/1/2017-31/12/2017 23.710,00€, τόκοι 0,73€, δηλαδή σύνολο εσόδων 29.064,94€.
Τα έξοδα για το ίδιο διάστημα διαμορφώθηκαν ως εξής: εισφορές της Ένωσης προς την Ομοσπονδία έτους 2017 2011,00€, λοιπά έξοδα από 1/1/2017 έως 31/12/2017 24.089,98€ (τα οποία περιλαμβάνουν τις δωροεπιταγές των 20€ που μοιράσαμε σε όλα τα μέλη του συλλόγου μας, το χρηματικό βραβείο στα παιδιά των μελών μας που πέρασαν σε ΑΕΙ-ΤΕΙ, παιδικό θέατρο, έξοδα συνεδρίου και μετακινήσεις για την Ομοσπονδία, τα λειτουργικά έξοδα, τη Νομική Προστασία) υπόλοιπο στον τραπεζικό λογαριασμό της Ένωσης 4.974,32€ και στο ταμείο 0,64€ δηλαδή σύνολο 29.064,94€.
Στον έλεγχο που έγινε υπήρχαν όλες οι καταχωρίσεις και για τις δαπάνες υπάρχουν όλα τα παραστατικά, τα οποία είναι και στη διάθεση των μελών του συλλόγου.

Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η ψηφοφορία για την έγκριση του Οικονομικού και Διοικητικού απολογισμού:

Εγκρίθηκαν ΟΜΟΦΩΝΑ από το σώμα της Γενικής Συνέλευσης τόσο ο Οικονομικός όσο και ο Διοικητικός απολογισμός για τη διαχειριστική περίοδο 1-1-2017 έως 31-12-2017.

Ακολούθως τέθηκαν σε ψηφοφορία δύο προτάσεις της Ανεξάρτητης Αγωνιστικής Ενωτικής Κίνησης:
1)      Δικαστική διεκδίκηση του κινήτρου απόδοσης «Άσκηση αγωγής κακοδικίας».
2)      Να καθιερωθεί μετά το πέρας κάθε Γενικής Συνέλευσης, συνάντηση σε ταβέρνα (με οργάνωση και έξοδα του συλλόγου).

Απορρίφθηκαν και οι δύο προτάσεις από το σώμα της Γενικής Συνέλευσης κατά πλειοψηφία.

Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης ήταν παρόντες εκπρόσωποι του Ταμείου Αλληλοβοήθειας, οι οποίοι ενημέρωσαν τα μέλη μας για τα καινούρια δεδομένα που συμπεριελήφθησαν στο τροποποιημένο καταστατικό του Ταμείου και για τη δυνατότητα επανεγγραφής των διαγραφέντων μελών του Ταμείου.
























































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου